Επιστροφές Προϊόντων

Σε περίπτωση που, για οποιοδήποτε λόγο, επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, από την επιχείρηση Dits Lighting έχετε δικαίωμα να το κάνετε εντός 10 ημερών από την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας και κατόπιν συνεννόησης.

ΔΕΝ γίνονται επιστροφές στα προϊόντα:

  • κατά παραγγελία και για όσα προϊόντα είχε προηγηθεί συνεννόηση.
  • τα προιόντα ειδικής κατασκευής.

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

  • επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα
  • το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί

Mπορείτε να μας τηλεφωνήσετε ή να μας γράψετε σχόλια και να μας αναφέρετε οτιδήποτε σας ενόχλησε ή σας προβλημάτισε. Όποιο πρόβλημα κι αν έχετε με τα προιόντα που σας στείλαμε θα φροντίσουμε να σας το διορθώσουμε. Αν και είμαστε βέβαιοι ότι η φωτογράφησή μας ανταποκρίνεται πιστά στα προιόντα που βλέπετε και παραλαμβάνετε.

Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που τα παραλάβατε και να συνοδεύονται από την απόδειξη ή το τιμολόγιο πώλησης. Θα παρακαλούσαμε κατά τη στιγμή της παράδοσης να ελέγχετε προσεχτικά αν η κατάσταση των προϊόντων είναι σε καλή κατάσταση (π.χ. σπασμένο, λάθος προϊόντα, κλπ). Σε αυτή τη περίπτωση θα επιβαρυνθείτε μόνο με το κόστος επιστροφής των προϊόντων. Συσκευάστε πάλι τα προιόντα και στείλτε τα μας. Θα φροντίσουμε να σας τα αντικαταστήσουμε εάν έχουν οποιοδήποτε πρόβλημα.

Η επιστροφή ή αντικατάσταση των προϊόντων μπορεί να γίνει με τέσσερις τρόπους:

  • Διαπιστώνεται η διαφορετικότητα του προϊόντος που παραλάβατε με αυτό της φωτογραφίας, ή η ενδεχομένως κακή κατάστασή του
  • Τηλεφωνείτε σε εμάς για να μας γνωστοποιήσετε το πρόβλημα
  • Συσκευάζετε πάλι το προϊόν με τέτοιο τρόπο ώστε να μην υποστεί φθορά κατά την μεταφορά
  • Περιμένετε την αντικατάστασή του το συντομότερο δυνατό

 

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της εταιρείας Dits Lighting

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της εταιρείας Dits Lighting μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα ή σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό. Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του, κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία Dits Lighting. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη.

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν, κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν της συνεννόησης με την εταιρεία Dits Lighting, τότε το Ηλεκτρονικό Κατάστημα δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.

Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της εταιρείας Dits Lighting θα πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που παρελήφθη το προϊόν από τον πελάτη. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί από τις την εταιρεία Dits Lighting, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της εταιρείας Dits Lighting, αν τα προϊόντα έχουν πληρωθεί μέσω πιστωτικής κάρτας, ή με αποστολή ταχυδρομικής επιταγής στο όνομα και τη διεύθυνση του πελάτη.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.